Skip to content
דף הבית » סיפורים » למה אני נמשך לפורנו ולא מצליח להפסיק לאונן?

למה אני נמשך לפורנו ולא מצליח להפסיק לאונן?

    שלום חברים,
    קוראים לי משה.ש ואני סקסוהליסט בהחלמה.

    אחד הדברים שעזרו לי להפסיק להשתמש בפורנו, זה ההתבוננות וחיפוש בתוך עצמי וחקירה של עצמי כדי להבין מה אני מוצא שם בפורנו ששווה לי להרוס את כל חיי בשביל הדבר הזה.

    עשיתי כל מה שאני יכול כדי להפסיק והיה לי סיבות עצומות להפסיק מבחינת הנזק העצום שזה כבר גרם לי. שימוש בפורנו גרם לי לגירושים ואיבוד קשר עם הילדים מהגירושים והפסד של דירה שקניתי וממש חורבן חיים שלמים. למרות הכל המשכתי להשתמש בפורנו גם לאחר הגירושים וגם בנישואים השניים.

    זה המשיך להזיק לי מאוד. הדבר הביא אותי לחפש ולהבין את עצמי, למה לכל הרוחות אני עושה את זה? הרי אני מעריך את עצמי בתור אדם הגיוני ובשאר הדברים בחיים אני מתפקד נורמלי באופן כללי. אז למה דווקא בפורנו זה מתנהל בחוסר שפיות.

    התאמצתי מאוד לא להשתמש בפורנו ולא הצלחתי ליצור תקופות ניקיון ארוכות יותר מכמה חודשים בודדים. הבנתי שאני שצריך פה משהו שעוד לא ניסיתי ואז הצטרפתי לתוכנית 12 צעדים של SA.

    בהתחלה רק הגעתי לקבוצות. בהתחלה המצב לא השתפר באופן משמעותי. ואז פעם אחת כשהיה לי חשק חזק מאוד בלתי נשלט לראות פורנו ולאפס תקופת ניקיון של כמה חודשים החלטתי שהפעם אני יראה פורנו ויבדוק בתוך עצמי מה אני באמת מוצא שם, וגיליתי שאני לא רוצה את הסבל שלאחר הצפייה בפורנו ותוך כדי צפייה אני מודע לזה ולא רוצה לצפות בכלל ולא נהנה מהסרטים האלו ולמרות הכל אני ממשיך לצפות רק על מנת להרגיש ‘שאוהבים אותי’.

    הבעיה

    בעצם הבנתי שאני מחפש תחושת ‘אהבה’ וחום כמו שמלטפים אותך ואתה מרגיש אהוב ונחשק.

    שורש הבעיה שלי היא שאני מחפש לקבל ‘אהבה’ אבל מהמקום הלא נכון. ולכן אני עובר מסרט לסרט עד שאני יתפוס את הבחורה המושלמת שמעבירה לי דרך הסרט ‘אהבה אמיתית’. ואז היה לי ברור שפורנו זה פייק אבל זה חזק ממני ורק שם אני מוצא את זה. גם התבוננתי לתוך עצמי להבין למה זה כל כך חסר לי והבנתי שזה בא מהילדות שאמא שלי לא העניקה לי את האהבה שאליה הייתי זקוק בתור ילד. אבל זה לא חייב להיות כך. יכול להיות שפשוט נולדתי עם הרגשה כזאת של חוסר. זה לא באמת משנה מה הסיבה.

    אז התחלתי לחפש איפה אני יכול למצוא בעולם, במציאות חיי את ההרגשה הזאת של ‘לקבל אהבה אמיתית’.

    אשתי השנייה, זה לא הכתובת, כי היא מחפשת לקבל ממני אהבה אמתית ואני ודאי מוכן לתת לה אבל זה לא מה שאני מחפש. אני מחפש פשוט לשבת ולא לעשות כלום ולקבל ‘אהבה אמתית’ ללא שום תנאי. אהבה שאיננה תלויה בדבר!

    הפתרון

    אז עשיתי ‘צעד 2′ והבנתי שרק מ’אלוקים אוהב’ אני יכול לקבל אהבה אמתית ממש כמו שאני מחפש.
    התהליך הזה גרם לי לשינוי גישה וגם להתפתחות רוחנית שהם חלק עיקרי בפתרון שתוכנית 12 הצעדים מציעה לנו.
    עשיתי פעולות רוחניות כדי להרגיש את האהבה שאלוקים מעניק לי. אמרתי ‘עשר אסירות תודה’ בכל בוקר ופעלתי כדי ליצור חיבור אמתי וכנה עם חברים בתכנית, לתת שירות ולהתפלל ולבקש עזרה מאלוקים.

    וכשביקשתי עזרה מאלוקים, מהמקום הנכון, קיבלתי עזרה מאלוקים. הרגשתי שהוא אוהב אותי. ראיתי חברים אחרים ש’צעד 2′ היה מאוד קשה להם ולא הצלחתי להזדהות איתם אבל אני יכול להבין את הקושי שלהם.

    תוצאה רעה לפעולות רעות

    כשאדם נוסע במכונית 200 קמ”ש בכביש עם עיקולים חדים, אז אחרי שהוא מתרסק, הוא יגיד שאלוקים שונא אותו, ושאלוקים דופק אותו?! הרי זה ברור שאם מישהו עושה טעויות ופועל בצורה לא שפויה אז התוצאה תהיה לא טובה וזה כתוצאה מהמעשים שהוא עשה.

    לכן אין לי תחושות שאלוקים שונא אותי. כל ה”רע” שקיבלתי בחיי לא הגיע לחיי אלא רק לאחר שאני עשיתי פעולות ודברים לא טובים קודם לכן.

    כשהייתי בתוך הבור העמוק שחפרתי אני לעצמי, כל כך עמוק שכבר לא הייתה לי שום אפשרות בכוחי לצאת מבור שכזה. ואז דרך התוכנית ‘אלוקים אוהב’ הראה לי שהוא הפתרון ואכן אלוקים הוציא אותי מהבור הזה שעשיתי לעצמי.

    הנס שהוא עשה איתי שאני נקי ולא משומש זה גילוי אדיר שאלוקים אכן אוהב אותי. התחלתי דרך רצינית יותר בתכנית ונשארתי נקי לראשונה לתקופה ארוכה של שנה וחודשיים.

    הבעיה של חברים מסוימים בתכנית לגבי אלוקים והקשר אליו הוא פשוט. אם חבר משתף אותי ואומר לי שהוא שונא את אלוקים, ושאלוקים שונא אותו, אז צריך לחשוף בפניו את הטעות שהוא חושב שאלוקים עושה רע כלפיו.

    הכל באמת רק טוב

    זה טעות כי אלוקים עושה רק טוב ואנחנו אין לנו הבנה אלוקית להבין איך הכל בעצם זה טוב.

    חסרה הקבלה ש’אלוקים אוהב’ אותנו בכל מצב. גם כאשר אני עושה דברים לא טובים ואני מקבל תוצאות גרועות בהתאם למעשים שלי, אלוקים לצד זה נמצא יחד איתי במקום שאני נמצא בו ואוהב אותי. זאת החוויה שלי! הוא איתי כל הזמן והוא הביא אותי לתכנית 12 צעדים שהצילה את חיי ואני כל כך אסיר תודה לאלוקים על כך.

    אני אומר ככה, לא משנה מה עשית, מה קרה לך, פנה לאלוקים שלך כמו שאתה מבין אותו כרגע, פשוט פנה אליו באמת לבקש עזרתו פעם ושוב פעם, ושוב פעם.
    כאשר תראה את העזרה בפועל זה יהיה עבורך חוויה רוחנית אישית שאלוקים אוהב אותך. זה קרה לי ואין שום סיבה בעולם שזה לא יקרה לך. צריך פשוט לעבוד את התכנית. לעשות את הצעדים עם ספונסר בתכנית ולעשות את הפעולות שצריך.

    אגיד לכם מה אני עושה כל יום:

    • אני כותב עשר אסירות תודה כל בוקר, ככה אני מתחיל את היום שלי. בהודיה לאלוקים על כל הטוב שהוא עושה לי. זה מה שפותח לי גשר לאלוקים למשך שאר היום. היום, בלי גשר לאלוקים, גשר וקשר אלוקים אני אדם אבוד! חסר אונים!
      יש המון טוב, גיליתי שבכל מצב שאני נמצא הוא עושה לי המון טוב. ובמשך היום כשרע לי אני יכול גם לומר אסירות טובה, תמיד יש על מה להודות! 
    • אני לא מתבייש לבקש עזרה, מחברים או מאלוקים.
    • מתפלל לאלוקים עבור עצמי אבל יותר מכך אני מתפלל לאלוקים עבור אחרים.
    • אני מתחבר לקבוצות חברים של אהבת חינם, אחדות ואחווה.

    אני מאמין שפעולות רוחניות אלו עזרו לי לפתח קבלה שאלוקים אוהב אותי באמת. והיום אני באסירות תודה ל’אלוקים אוהב’ נקי ומפוכח מתאווה מתאריך 01.02.23

    אוהבים, 
    משה.ש


    הערהכל הנאמר כאן הוא מעולמו ומניסיונו כוחו ותקוותו של הכותב בלבד. עם זאת שהכותב הולך בדרך תכנית 12 הצעדים, אין הנאמר כאן מייצג את תכנית 12 הצעדים. הכותב לא מייצג את תכנית 12 הצעדים הוא הולך ומיישם את התכנית. וכל הנאמר כאן זהו דעתו שלו בלבד.