Skip to content
דף הבית » סיפורים » דיכאון זה זמן לחיבור

דיכאון זה זמן לחיבור

    השימוש מביא אותי לדיכאון אבל בתוכנית גיליתי דווקא שזה זמן מעולה לצמיחה ופתח לצאת מההתמכרות לפורנו.

    אני זוכר שהתקשרתי לחבר ותיק אחרי שימושים וסיפרתי לו שאני בדיכאון ובא לי למות. אפילו להשתמש לא בא לי. והוא אמר לי שזה דווקא פתח להחלמה ושבעצם מה שאני מספר לו זה ‘צעד ראשון’ שזה חוסר אונים ושאבדה לי השליטה על החיים שלי.

    אז אמרתי לו, אוקיי, מה עושים מכאן?
    אז הוא אמר לי עוברים ל’צעד שני’ ול’צעד שלישי’ שזה להתחבר לכוח העליון אוהב מבין ומתחשב ולמסור לו את הרצון שלי.

    היום כשאני בהחלמה אני רואה שלמעשה דיכאון זה הבנה שבעצם אני מכיר כבר את כל העולם של התאווה ומבין ששם אין לי את מה שאני מחפש ואז הראש שלי שואל ‘אז איפה אני אמצא משהו… שימלא את ה”בור השחור” שלי?’
    וכשאני לא מוצא משהו שימלא אותי מהתאווה ומכל העצות שהמחלה שלי והראש שלי מספר לי אני נהיה עצוב וזה למעשה דיכאון.

    אז איך דיכאון מחבר אותי לכח העליון, ובעצם לפתרון לכל בעיות חיי?
    כשאני נכנע ומבין שבעצם הרצון העצמי שלי גורם לי לדיכאון ולעצב, ושאין לי מה לחפש יותר בתאווה או בכל מקום אחר שהראש שלי אומר לי ששם אמצא תשובה, אני מגיע לנקודה, ל’רגע של אמת’ ששם אני מתחבר לכוח עליון כי שם אני מוצא שמחה ותחושת מלאות אמיתית כל יום – רק לאותו יום. לפעמים לאותה שעה או לאותו רגע.

    אז היום – כל יום ורגע שעולה לי דיכאון וייאוש והראש שלי מספר לי ‘שאין מה לעשות…’ ו’ככה זה יהיה כל החיים’ וש’אני יישאר תקוע ככה כל החיים…’ אני פונה לכוח העליון שלי ושואל אותו להכוונה מה לעשות ברגע הזה? ובאמת עושה את מה שעולה לי בתפילה.

    ככל שאני מתרגל את החיבור לכוח העליון שלי יותר וביותר כנות אני מרגיש יותר חופש ממחשבות על מין, תאווה ומרגשות של דיכאון.

    שיתף וכתב : יצחק.כ


    הערהכל הנאמר כאן הוא מעולמו ומניסיונו כוחו ותקוותו של הכותב בלבד. עם זאת שהכותב הולך בדרך תכנית 12 הצעדים, אין הנאמר כאן מייצג את תכנית 12 הצעדים. הכותב לא מייצג את תכנית 12 הצעדים הוא הולך ומיישם את התכנית. וכל הנאמר כאן זהו דעתו שלו בלבד.