Skip to content
דף הבית » סיפורים » שורש ההתמכרות שלי למין ולאוננות

שורש ההתמכרות שלי למין ולאוננות

    מסר לחבר החדש

    שלום לך החבר החדש, שלום וברוך הבא!

    כל אחד מגיע לכאן מנקודת שבר שונה אבל השורש של כולנו משותף. יש אחד שמגיע מנקודת שבר שבה פשוט חיפש פתרון אך לא מצא. יש אחד שאף פעם לא חשב שיש לו בעיה, סמי-הכחשה, אבל איכשהו החליט להגיע מכל מיני סיבות של מצפון או נקודה של אמת שהגיע אליה. ויש אחד שלא הגיע, אלא המציאות הביאה אותו. כי כבר אין לו ברירה או שמישהו הכריח אותו לבוא.

    אינני יודע מה הסיבה שאתה הגעת. אבל משהו אחד אני יכול לומר לך, כולנו הגענו לכאן בגלל סבל ומחפשים נקודת אור ותפנית שתביא אותנו להווה טוב יותר. אני מבין שהגעת כי סבלת, אבל אולי אחדש לך משהו; אינך סובל ממין, מאוננות, או מפורנו. גם אני הייתי במקום שלך. אולי לא בדיוק אותו מקום אבל באותו סבל. ברור שאנו סובלים מהתמכרות למין. אמהמה המין, האוננות הכפייתית והתאווה היא בכלל הפתרון שמצאנו ולא הבעיה שלנו בפני עצמה.

    אז מה הבעיה שלנו?

    הבעיה שלנו נקראת ‘התמכרות’. תשאל בצדק – התמכרות זה לא להיתפש על משהו ספציפי שגורם לי כפייתיות?! כן! אכן, אנחנו נתפשים. אבל שורש ההתמכרות שלנו איננה הסם שהתמכרנו אליו. זה רק החלק הפיזי. שורש ההתמכרות שלנו היא בעיה רגשית ורוחנית.

    בטח תאמר, מה הקשר?! אני הגעתי בגלל בעיה של מין! איך הגעת לנקודת הנחה כללית כל כך?! אכן זאת הסיבה שהגעת, אבל השורש התחיל הרבה לפני השימוש בסם עצמו.

    אגב; הסם עצמו, אינו הדבר הנורא ביותר שקרה שאתה מתמודד אתו בחייך, אלא להיפך! זה הדבר הטוב ביותר בחייך שנתן לך דרך להתמודד עם החוסר יכולת להתמודד עם החיים. מצאנו דרך יצירתית לברוח אליו. בשלב מוקדם זה פתר איכשהו את הבעיה שלך, אבל מהר מאוד (יש כאלה שה’מהר’ היה מהר ויש כאלה שזה לקח קצת יותר זמן).

    מכל מקום, מהר מאוד הפתרון שמצאנו לבעיתנו המשותפת הפך להיות לבעיה בפני עצמה.

    אם כך מה הבעיה שלי?

    הבעיה שלך הינה חוסר יכולת לנהל את החיים. החיים גדולים עלי. הרגשה תמידית של חוסר שייכות, חוסר מימוש, חוסר זהות. בעיקר, בעיקר… חור שחור שכמה שיותר תנסה למלא אותו ב’חומר’ שהמחלה מספרת לך שתמלא אותו בעזרתה, כך להיפך. ראו זה לפלא החור יגדל!

    ”וואי וואי” יהיו כאלה שיגידו. וואו, זה בדיוק הבעיה שלי. יהיו כאלה שיגיבו, ”אחי הגעתי בגלל בעיה קטנה של מין איך הגעת לכל הפילוסופיה הזאת?”. אני מאחל לך, חבר יקר, להיות בהכנעה ובכנות מספקת לשמוע מושגים ודברים חדשים.

    אינך מכיר אותי, אבל אני יכול לומר לך שאני הגעתי בגלל בעיה במין, והמשכתי להגיע בגלל שהבנתי שהבעיה שלי הרבה יותר מעבר למין, אוננות או צפייה בפורנוגרפיה. היא בעיה שורשית! ואני כאן היום, כי פשוט כיף לי והחיים שלי מלאים במהות, שמחה ומשמעות.

    תן לזמן זמן ושווה להשקיע קצת מעבר למה שאנו השקענו עד היום. היות ולא מעט אנשים מצאו כאן פיתרון ודרך חיים. נכון, זה נשמע לך מילים גדולות. אבל אני מאחל לך שתמשיך ותיתן לעצמך הזדמנות שלא תמיד חוזרת. תזכור שהפיתרון קיים ורק צריך להגיע. להרים אותו ולדלות אותו מהסובבים אותך.

    ועד יותר חשוב, תזכור שאתה במקום עם אנשים שהיו (וחלקם עדיין נמצאים) במקום שאתה מגיע ממנו ונמצא בו. תאמר ותזכיר לעצמך שמגיע לך פתרון ושינוי. מגיע לך להינות מחיים מקסימים שקיימים ”לאחר המוות”.

    אנחנו איתך!


    הערה: כל הנאמר כאן הוא מעולמו ומניסיונו כוחו ותקוותו של הכותב בלבד. עם זאת שהכותב הולך בדרך תכנית 12 הצעדים, אין הנאמר כאן מייצג את תכנית 12 הצעדים. הכותב לא מייצג את תכנית 12 הצעדים הוא הולך ומיישם את התכנית. וכל הנאמר כאן זהו דעתו שלו בלבד.