Skip to content
דף הבית » נשים בסקסוהוליסטים אנונימיים

נשים בסקסוהוליסטים אנונימיים

women@sa-israel.org

רוצה ליצור קשר עם נשים מחלימות בסקסוהוליסטים אנונימיים? צרי איתנו קשר!

הנה כמה טיפים לקבלת החלמה ב-סקסוהוליסטים אנונימיים ויצירת קשרים עם נשים ב-סקסוהוליסטים אנונימיים:

הדרכים הבאות יעזרו לך להתחבר לחברותא ולהחלמה.

להשתתף במפגשים הפיזיים.
באתר שלנו יש פרטים ומידע נוסף על זמני ומועדי המפגשים הפיזיים והטלפוניים, כמו גם קישורים לאתרי אינטרנט של קבוצות בחו”ל. צרי קשר עם נשים כמוך
להשתתף במפגשים לנשים בלבד.

רשימה בינלאומית של אחיות סקסוהוליסטים אנונימיים.
זוהי אחוות נשים בינלאומית, שבו אנחנו יכולים למצוא ספונסריות, להפוך להיות ספונסריות ולקיים שיחות טלפוניות בכל שעות היום והלילה.

להשתתף בכנסים של סקסוהוליסטים אנונימיים.
אם את מסוגלת להשתתף בכנסים בינלאומיים, SA מקיים פעמיים בשנה, פעם אחת בינואר ופעם שנייה בחודש יולי כנס בינלאומי. כמו כן מתקיימים כנסים ואירועים אזוריים בארה”ב. בישראל מתקימיים 2 כנסים בשנה, כנס חורף וכנס קיץ. במפגשים אלו תוכלי לפגוש מספר רב של נשים מפוכחות ובהחלמה. ישנם גם אירועים אזוריים במדינות רבות אחרות, כמו בריטניה, אירלנד, פולין, רוסיה, וגרמניה. מידע על אירועים זמין גם באתר האינטרנט של סקסוהוליסטים אנונימיים.

רכשי ספרות של סקסוהוליסטים אנונימיים.
ספרות סקסוהוליסטים אנונימיים זמינה למכירה במפגשים הפיזיים (הקבוצות). ניתן לרכוש את הרבעונים של סקסוהוליסטים אנונימיים באנגלית. כמו כן לטובת חברים בישראל, תורגמו לעברית חלק מכריע מספרות סקסוהוליסטים אנונימיים, כמו הספר הלבן, צעד קדימה לפעולה, החלמה מתמשכת, כלים מעשיים להחלמה שמכילים סיפורים אישים של נשים בסקסוהוליסטים אנונימיים.

תמשיכי לבוא!
נשים וגברים כאחד מצאו החלמה בסקסוהוליסטים אנונימיים. רבים מאיתנו מצאו שזה עוזר להם להשתתף בשישה עד שמונה פגישות סקסוהוליסטים אנונימיים לפחות ולהתחיל לעשות את תוכנית שניים עשר הצעדים עם ספונסר (מאמן) כדי לחוות את היתרונות של מפגש פנים אל פנים. אז תמשיכי לבוא.

הצעדים עובדים אם את עושה אותם, ואת שווה את זה! את מוזמנת לכאן!