Skip to content
דף הבית » סיפורים » מסר לחבר החדש

מסר לחבר החדש

    היי חבר יקר,

    כשמגיע חבר חדש לקבוצה יש נוהל קבלת חבר חדש, ואחד הדברים בנוהל זה שחבר ותיק מעביר לו מסר קצר, אז אני רוצה להעביר לך כאן מסר כמו זה.

    שמי אריה ואני סקסוהוליסט, חסר אונים מול התאווה אבדה לי השליטה על חיי.

    שאלו אותי פעם, מי אמר לך שאתה מכור? אולי זה סתם חשק מיני מוגבר. אז תן לי בבקשה לספר לך את הסיפור שלי.
    אני גדלתי במשפחה מרובת ילדים, פגיעות מיניות היו לצערי חלק ממשהו שגרתי מאוד, אני נפגעתי מינית מאחותי במשך כ- 8 שנים, ומאחי במשך כ- 6 שנים.

    גדלתי לתוך הפגיעות המיניות ומגיל 6 מין תפס מקום מרכזי בחיים שלי, גדלתי ולצערי גם פגעתי באחים שלי הצעירים,
    במסגרות שגדלתי גם הייתה התעסקות גדולה עם נושאי המין ואני נסחפתי לתוך זה יותר ויותר, תפסו אותי כמה וכמה פעמים עושה מעשים לא ראויים וכל פעם איכשהו זה עבר והייתי מבטיח לעצמי שלעולם לא עוד.

    בגיל 19 זה כבר היה מפחיד יותר, הגישו נגדי תלונה במשטרה, חרב עלי עולמי, הייתי בטוח שזהו זה אחרי מה שקרה לי אני לעולם לא מתקרב ולא מתעסק עם שום אדם בעניני מין, אבל לצערי גם זה לא עזר לי.  הייתי בחו”ל שנה וחצי עד שגייסו עבורי 150,000 ₪ כדי לשלם לעו”ד. חזרתי לארץ והייתי בטוח שאני סיימתי ולעולם לא אפגע באף אדם, המשפט התנהל ואני התחלתי טיפול מטעם בית המשפט, הייתי הולך לקבוצה פעם בשבוע, אבל זה לא הספיק לי ושוב מצאתי את עצמי פוגע באחרים, התחלתי גם טיפול פרטני, במשך כשנה הייתי נפגש עם המטפל כל שבוע ושילמתי על זה כ- 40,000 ₪ ושוב הייתי בטוח שזה יגרום לי להפסיק לחלוטין עם ההתנהגות הפסולה שלי, ולצערי שוב הובסתי על ידי המחלה הזו, לכן אני בטוח שאני מכור וזה לא סתם חשק מיני מוגבר, כי כל אדם שפוי שהיה עובר מה שעברתי בעקבות המחלה הזו היה מצליח להשים לעצמו את הגבול ולעצור, ואני לא הצלחתי, זה היה חזק ממני.

    בסופו של יום המטפל שלי הפנה אותי לתוכנית SA ואמר לי זה מקום טוב, תעשה בדיוק מה שיאמרו לך, ותצליח.
    ואז קיבלתי החלטה שאני במשך חודשיים עושה כל מה שמציעים לי לעשות כדי לבדוק האם זה אכן עובד, ואכן זה עובד ועובד טוב.

    אני מציע לך לאזור אומץ ולהגיע למפגש פיזי, ואם תשמע לעצתי תנסה להתמסר ממש למשך חודשים ותראה האם זה עובד לך או לא.

    זו תכנית מאוד פשוטה אבל לא קלה, היא דורשת הרבה מאמץ והרבה כניעה, ממליץ לך לבוא עם ראש פתוח, לשכוח מכל מה שאתה יודע ולהתמסר, תוכל לקחת ספונסר שזה חבר שיסביר לך וידריך אותך איך עובדים את 12 הצעדים, ולהיצמד אליו.

    באמצעות 12 הצעדים למדתי איך להביט למציאות בעיניים ולא לטייח דברים, ללמוד לבקש עזרה, ולהיעזר בחברים וגם להודות איפה אני הייתי לא בסדר, וכשצריך גם לקום ולבקש סליחה, לא משנה אם זה הבת שלי או חבר מהקבוצות או אולי הבוס שלי, לבוא לבקש סליחה ולחיות חיים רוחניים יותר.

    בקיצור אני קיבלתי את החיים שלי במתנה, בצורה שלא חלמתי עליה.

    נ.ב. לרוב החברים אין סיפורים כאלה, ששייכים לקטגוריה של פדופיליה אבל זה הסיפור שלי לצערי, וזה מה שאני יכול לשתף אותך. ואם בשבילי זה עבד אין סיבה שבשבילך זה לא יעבוד.

     


    הערהכל הנאמר כאן הוא מעולמו ומניסיונו כוחו ותקוותו של הכותב בלבד. עם זאת שהכותב הולך בדרך תכנית 12 הצעדים, אין הנאמר כאן מייצג את תכנית 12 הצעדים. הכותב לא מייצג את תכנית 12 הצעדים הוא הולך ומיישם את התכנית. וכל הנאמר כאן זהו דעתו שלו בלבד.